mas-la-buissonnièrre-logo-logodesign kop

Mas La Buissonnièrre

COMPLETE RE-BRANDING | WEBSITE IN PROGRESS

Vive la france! Voor dit project reizen we af naar het zonnige zuiden van Frankrijk. Niet letterlijk (helaas), maar voor de re-branding van het prachtige Chambre D'hôtes van het Nederlandse stel, Karen en Rob.  Een droomopdracht voor een droomlocatie. Want wauw, hier wíl je toch naartoe?!

Al jaren ging hun huisstijl mee, maar toch hadden ze het gevoel dat er iets mistte. Daarom besloten Karen en Rob ons te benaderen voor een compleet nieuwe website. Eenmaal in de startblokken voelde het voor Karen toch niet goed en besloot ze dat niet alleen de website aan vernieuwing toe was.

Een complete re-branding it was!

 

Scroll down, dan vertellen we je nog meer over dit toffe project!

mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding

Behind the design

Na een uitgebreide brainstorm was voor ons één ding heel duidelijk. Er miste iets! Zo'n prachtige, authentieke locatie, maar een té moderne branding, vonden wij. Daarom besloten we authentiek en modern iets meer te mixen.

Het Chambre D'hôtes toverden we om tot het nieuwe logo. Een combinatie tussen handgetekende illustraties die het authentieke gevoel benadrukken en moderne kleuren die het geheel wat frisser maken. Het bestaande kleurenpallet maakte plaats voor zachtere tinten. En ook de kleur roze, de lievelingskleur van Karen die ook in het interieur te vinden is, mocht niet ontbreken.

Benieuwd naar de before - after? Kijk dan hieronder verder!

mas-la-buissonnière-logo-oud
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding
mas-la-buissonnière-logo-huisstijl-branding

Words from the client

KAREN EN ROB

Voor onze mas in Zuid-Frankrijk wilden wij een nieuwe nieuwe website, zo zijn we bij Chris beland. Na een gesprek over wie wij zijn, wat wij doen en waar wij wonen kwamen we tot de conclusie dat wellicht niet alleen de site een nieuw jasje kon gebruiken, maar ons hele merk. Samen met Chris hebben we toen de 'branding in a day’ ingepland.

 

Berespannend, want we hadden immers al een logo, kleurenpallet, lettertypes etc. Maar met Chris’ haar kennis en visie zijn we samen zijn we tot iets heel moois gekomen, iets dat nog beter past: bij onze mas, bij ons bedrijf, bij onszelf. 

 

De huisstijl staat, de website bijna, maar de eerste inkijkjes zien er fantastisch uit! Wij zijn klaar voor de toekomst.