issho-logo-huisstijl-branding-interieur

Issho

COMPLETE BRANDING

Stijlvol, minimalistisch, herkenbaar en een vleugje Japans. Dat moest de nieuwe huisstijl worden voor Issho.​

 

Adrianne is als interieurontwerper dagelijks bezig met het creëren van de mooiste interieurs. Voor de visuele uitstraling van haar eigen meubel- en productlijn besloot ze ons in te schakelen.

 

De naam Issho, dat verbinding betekend in het Japans, staat voor de verbinding binnen een ontwerp, huis, tuin én de letterlijke verbinding in een bepaald product.​

 

De keuze voor de Japanse naam komt voort uit de voorliefde voor minimalistisch en Japans interieur.

 

issho-logo-huisstijl-branding-tape
issho-logo-huisstijl-branding-interieur
issho-logo-huisstijl-branding-interieur
issho-logo-huisstijl-branding

Behind the design

We toverden een deel van het Japanse teken voor Issho om tot het nieuwe beeldmerk. Een klein maar heel leuk detail is dat je het woord Issho ook terugziet in het beeldmerk.​

 

Om het geheel een niet té Japanse uitstraling te geven, kozen we voor een strak en tijdloos logo. In een minimalistische stijl. Het is uiteindelijk een fijne combinatie geworden waarbij lijnen centraal staan.

issho-logo-huisstijl-branding
issho-logo-huisstijl-branding
issho-logo-huisstijl-branding
issho-logo-huisstijl-branding
issho-logo-huisstijl-branding
issho-logo-huisstijl-branding
issho-logo-huisstijl-branding
issho-logo-huisstijl-branding
issho-logo-huisstijl-branding

Words from the client

ADRIANNE VAN DIJKEN

Voor ons nieuwe merk heb ik Chris ingeschakeld om met een branding in 1 dag onze huisstijl te ontwerpen. Ik ben nog steeds verbaast hoeveel werk Chris in 1 dag verzet heeft met zo’n geweldig resultaat! De dag is heel gestructureerd wat ik heel fijn vond. Chris heeft zich goed ingeleefd in waar ons merk voor staat en dit zie je ook terug in het ontwerp dat zij gemaakt heeft. Heel uniek en minimalistisch, precies waarvoor we haar hadden ingeschakeld. Ik ben er onwijs blij mee en zal zo’n traject aan iedereen aanraden!